BIP

Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa w Ustroniu Morskim

Biuletyn Informacji Publicznej
  • BIP

  • POMOC

  • Statystyki

  • Mapa Strony

Deklaracja dostępności

  • Deklaracja dostępności strony internetowej
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan w dniu 01.01.2021r.

Struktura organizacyjna szkoły

  • Status prawny
  • Dyrektor Szkoły
  • Wicedyrektor
  • Pedagog szkolny
  • Psycholog szkolny
  • Kadra pedagogiczna
  • Samorząd Uczniowski
  • Rada Rodziców
  • Świetlica szkolna
  • Biblioteka szkolna
  • Pracownicy administracji
  • Pracownicy obsługi

Dokumenty

  • Statut
  • Program Wychowawczo - Profilaktyczny
  • Koncepcja Pracy Szkoły
  • Procedury
  • Szkolny Zestaw Programów Nauczania
  • Szkolny Zestaw Podręczników
  • Regulaminy

Wnioski i formularze

  • Zgłoszenie/Wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły
  • Deklaracja korzystania z obiadów w stołówce szkolnej

Zamówienia publiczne

  • 2018/2019

Oferty pracy

  • 2022

RODO

  • Co to jest RODO
  • Dane Administratora
  • Wnioski
BIP > Deklaracja dostępności
A+A-
DrukujPodgląd wydrukuWygeneruj PDFPDFgen

Struktura bieżącej kategorii

  • Deklaracja dostępności strony internetowej

    Deklaracja dostępności strony internetowej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim

    Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim.

    • Data publikacji strony internetowej: 2013-09-01
    • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2017-09-01

    Status pod względem zgodności z ustawą

    Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

    Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

    • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-20
    • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-20

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Kowalska.
    • E-mail: szkola@ustronie-morskie.pl
    • Telefon: 943515528

    Każdy ma prawo:

    • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

    Żądanie musi zawierać:

    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
    • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
    • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

    Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

    Skargi i odwołania

    Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

    • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim
    • Adres: Szkoła Podstawowa w Ustroniu Morskim
      ul. Wojska Polskiego 8
      78-111 Ustronie Morskie
    • E-mail: szkola@ustronie-morskie.pl
    • Telefon: 943515528

    Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

    Dostępność architektoniczna

    1. Budynek w części A częściowo jest dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową, w części B budynek wyposażony jest w windę. Główne wejście znajduje się od strony ulicy, w celu przywołania urzędnika można skorzystać z dzwonka zainstalowanego przy drzwiach lub nawiązać kontakt telefoniczny pod nr 943515528. 
    2. Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na piętrze budynku szkoły w każdej sprawie. 
    3. Szkoła posiada miejsca parkingowe.
    4. Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.
    5. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku w części B.
    6. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan w dniu 01.01.2021r.
Najnowsze artykuły - RSSNajnowsze
informacje
2021-03-30 23:17
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan w dniu 01.01.2021r.
Czytaj dalej
2020-09-23 02:35
Deklaracja dostępności strony internetowej
Czytaj dalej
2020-09-23 02:34
Deklaracja dostępności
Czytaj dalej
2020-09-23 02:11
Deklaracja dostępności
Czytaj dalej
2018-12-12 13:42
2022
Czytaj dalej
Ważne informacjeWażne
informacje

Wersja dla niedowidzących

Sytem Biuletynów Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej
LICZNIK ODWIEDZIN
61445
Od dnia 12.01.2009r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską